JellyPages.com

Sunday 4 August 2013

Jejak Pulau Kapas

Assalamualaikum semua,kiranya sudah lama saya tak post something new kan hehe haa semua sihat ke?
mintak mintak semua berada dalam keadaan sihat dan dalam kasih sayang ALLAH S.W.T.

Cuba teka apa post kali ni? tgk title pon dah tau kan hehe alhamdulillah dapat peluang jejak kaki ke Pulau Kapas yang mana disponsor oleh abg sepupu saya datang bercuti dr selangor. Mula mulanya memang tak terfikir pon nak cuti kat mana mana pulau mungkin rezeki dari ALLAH. 

Kami bertolak dari rumah awal pagi sekitar pukul 8 pagi sampai pula kira kira 8.45 pagi di pejabat mak gemuk beach resort berhampiran jeti pulau kapas. Sementara menunggu bot untuk bertolak kita snap dulu ea hehe.. 

 
Kira kira pukul 9 kami pon bertolak dengan menaiki bot , bersama sama dgn yang lain ,


 Hampir pukul lebih kira kira 15 minit kami pon sampai di Mak Cik Gemuk Beach Resort dan terus ke reception untuk check ini . Alhamdulillah semuanya cantik dan kami berehat seketika, kira kira pukul 11 lebih kami bersiap untuk snorkeling dan kami dibawa oleh staf disitu untuk ke tempat snorkeling tapi yang ruginya saya tak bawa phone nak ambik gambar. SubhanALLAH cantik sangat kat kawasan tu ikan kita boleh lihat dan pegang berada ditepi tepi kita.

  Dan seterusnya detik kenangan yang dapat dirakamkan di sana : 

Apa yang korang boleh dapat kat sini?
snorkeling
kayak
barbeque
main bola tampar 

hehe... 

komen : harga agak sedikit mahal terutamanya makanan disarankan untuk korang bawak sendiri makanan2 ringan dapatlah save bdget sikit especially student kan. yang lain memang superb,tempat memang cantik .

AI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...